niedziela, 5 lutego 2017

JAK ZAKLĘTA

To co robimy dzisiaj UTTHITA HASTA PADANGUSTHASANA I ? Aby zrobić ten wariant dobrze jest rozciągnąć tyły nóg ( pies z głową w dół i Powitania słońca mile widziane), warto też popracować chwilę w Vrksasanie (pozycji drzewa) aby złapać balans i oczywiście pamiętać o tym, że całość trzyma nam Uddiyana bandha, czyli zasysanie pępka do kręgosłupa. Ale po kolei. Jeśli robisz tą asanę po raz pierwszy możesz położyć nogę na parapecie lub stole, ułatwi Ci to stabilizację pozycji. Zapoznaj się też ze wskazówkami wariantu uproszczonego. Natomiast jeśli pewnie czujesz się w tej pozycji, masz proste nogi i  „nie latasz” po macie 😉 to weź głęboki wdech i z wydechem przyciągnij nogę jak najwyżej do góry jednocześnie łapiąc ją obiema rękami. Wykonaj dwa oddechy i najpierw połóż czoło, potem nos oraz brodę za kolanem. Oddychaj. Następnie wróć do Tadasany i powtórz wszystko na drugą stronę. To nie jest prosta asana, więc nie martw się jeśli kiwasz się na boki :) To naturalne. Z czasem Twoje ciało wzmocni się i będzie się Ciebie bardziej słuchać. Zobaczysz, ani się obejrzysz a będziesz w tej pozycji stać jak zaklęta ;)
Spokojnej niedzieli
Miss Joga

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza