środa, 11 stycznia 2017

NA OPUSZKACH

Zdarzało nam się robić różne asany na opuszkach palców, zatem dziś kolejna - Sirsasana. W staniu na głowie musisz przede wszystkim pracować barkami, czyli maksymalnie unosić je do góry. W przeciwnym razie cały ciężar ciała jest na szyi a to jest niedopuszczalne. Dlatego też jak znajdziesz chwilkę, to spróbuj wykonać wariant SALAMBA SIRASANY II podpierając się tylko na samych końcówkach palców. Wejdź do asany już z tak ułożonymi dłońmi zachowując kąt prosty między ramieniem i przedramieniem. Staraj się nie wskakiwać. Rozważ wejście z dwóch prostych nóg równocześnie. Wyprostuj kolana, podnieś rzepki. Jeśli Twoje uda Cię nie palą ( nie czujesz ich) tzn, że nogi śpią i chrapią. Dobra praca nóg zabiera nawet 20 % masy całego ciała, więc nie zapominaj o nich. Wciągaj pępek, oddychaj, twarz rozluźniona. 
Enjoy.
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ: „Jeśli ktoś mówi o Tobie źle, to milcz albo mów o nim tylko dobrze. Nie chodzi o to, aby równać do niskiego poziomu, tylko by wyznaczać wysoki”

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza