środa, 3 sierpnia 2016

30/52/2016


Pozycje stojące nazywa się potocznie "Stojakami" i są to asanany których uczymy się na jodze jako pierwszych. Dla wielu są na początku dosyć męczące: bolą ręce, uda palą, pot się leje po plecach, brak oddechu, ale tak naprawdę jest to tylko informaca zwrotna od naszego organizmu w jakiej kondycji jest nasze ciało, gdzie kumulują się napięcia i co z tym faktem zrobić dalej...
Do dzisiejszej sekwencji dodamy sobie intensywniejsze otwieranie bioder. Będzie ono bardzo proste, usiądziesz w DANDASANIE i naprzemiennie założysz nogi za ramiona, swoje oczywiście, prawa na prawe ramię i lewa noga za lewe.



2. STANIE NA RĘKACH 3 STOPY OD ŚCIANY - 2 raz na stronę maksymalne czasy
3.VIRABHADRASANA II - 2 x1 min na stronę
4.VIRABHADRASANA III - 2 x1 minuta na stronę
5.UTTHITA HASTA PADANGUSTHANA I - 1 min na stronę
6.UTTHITA HASTA PADANGUSTHASANA II - 1 min na stronę
7. Noga za ramieniem - 2 razy po 30 sek na stronę
8. Savasana minimum 5  minut

Jeśli czujesz się na siłach, to zrób asany 5 i 6 po dwa razy na każdą stronę. Wiem, troszku wysiłku trzeba włożyć, ale przyda Ci się ta praca w  przyszłym tygodniu na skłonach :)
Pozdrawiam serdecznie
Miss Joga

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza