wtorek, 12 lipca 2016

MARICYASANA II

Czas na kolejną pozycję Maricyasane II. Dobrze jeśli MARICYASANE I masz już opanowaną, gdyż jest ona od niej znacznie trudniejsza. Ponadto musisz mieć rozgrzane biodra, aby założyć jedną nogę do lotosu. A zatem:

  1. Usiądź na podłodze w Dandasanie, zegnij lewą nogę i załóż ją do pól lotosu tak, aby pięta dotykała pępka.
  2. Nie zastanawiając się długo zegnij prawą nogę w kolanie i połóż prawą stopę na macie, lewe kolano jest na podłodze. Ustaw goleń pionowo, łydka dotyka do uda i z kolejnym wydechem zapleć dłonie za plecami oplatając jednocześnie górną nogę.
  3. Możesz złapać się z tyłu za nadgarstek ręki lewej lub użyć paska jeśli nie sięgasz dłońmi. Oddychaj.
  4. Rozpleć dłonie, wyprostuj nogi i wróć do Dandasany. Powtórz wszystko na drugą stronę.

Efekty:  Narządy brzucha są silniej tonizowane niż w Maricyasanie I oraz poprawia się proces przemiany materii.

To był etap numer jeden, w kolejnym będziemy schodzić do uda, ale najpierw opanujmy nową pozycję. Jeżeli Twoje ciało dzisiaj stawia opór, to praktykuj regularnie Maricyasane I ( tą co Sarah robi na zdjęciu) koncentrując się na wyciągnięciu przodu ciała, oraz ściągnięciu łopatek.
Miłego popołudnia
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ:
„Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest, i nie przez to, co ma,lecz przez to, czym dzieli się z innymi…”
Jan Paweł II

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza