środa, 8 czerwca 2016

23/52/2016

W tym tygodniu będziemy się koncentrować  na skłonach i skrętach w dużej mierze. I od razu taka mała uwaga: to, iż jest to temat przewodni na najbliższe 7 dni nie znaczy, iż nie możemy wykonywać innych pozycji np. takich za którymi nie przepadami lub które sprawiają nam dużo trudności. Ważne abyśmy ich nie mieszali podczas jednej sesji np. mocnych wygięć ze skłonami. Nie szukajmy wymówek, aby czego nie robić, szukajmy powodów dla których właśnie powinniśmy praktykować nasze wyzwania ;)

  1. Pies z głową w dół
  2. Pies z prawą nową i lewą ręką w górze - naprzemiennie 2 razy po 30 sek na stronę
  3. Stanie na rekach ( ile fabryka dała, maksymalne czasy na 2 nogi :)
  4. PARSVOTTANASANA
  5. ARDHA BADDHA PADMOTTANASANA
  6. ARDHA MATSYENDRASANA
  7. PASASANA WARIANT
  8. SAVASANA
Nie marudzimy, nie narzekamy i doceniamy to co mamy, czyli wolny czas i kawałek maty. Nic nam więcej do praktyki własnej nie potrzeba, no może troszkę dobrych chęci..
Wspaniałego tygodnia
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ: „Nie masz wpływu na reakcje ludzi, którzy są wokół Ciebie. Ale masz wpływ na wybór ludzi, którymi się otaczasz” 

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza