poniedziałek, 30 maja 2016

22/52/2016

Dzisiaj było naprawdę gorąco w Polsce z czego się niezmiernie cieszę. W końcu przyswoimy witaminę D, która jest szczególnie ważna dla naszego organizmu :) A ponieważ nowy miesiąc już za chwilę, to pora zabrać się konkretnie do asan.  Czy wiesz, że w temperaturze 28  stopni wystarczą tylko 2 - 3  pozycje stojące, a pot będzie lał Ci się ciuuurkiem po plecach? I dobrze, ma to swoje plusy. Oczyścisz ciało z toksyn, spalisz nadmiar kalorii i poczujesz jak to jest na  prawdziwej Hot Yodze ;) Nie zapomnij napić się dużo wody przed sesją, aby nie popijać jej w trakcie jogi i staraj się praktykować zawsze na pusty i wypróżniony żołądek. To co? Zaczynamy:
  1. PIES Z GŁOWĄ W DÓŁ 
  2. VRKSASANA
  3. STANIE NA RĘKACH 
  4. PARSVOTTANASANA
  5. VIRABHADRASANA II
  6. ARDHA-CANDRASANA
  7. VIRABHADRASANA III
  8. SAVASANA

Wszystkie asany 2 razy po 1 minucie na stronę, Savasana minimum 5 min:)
Miłego tygodnia Wam życzę
Miss Joga

Ps. Wszystkie dzisiejsze zdjęcia z wyjątkiem Savasany, zostały zrobione na Malcie.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza