środa, 25 maja 2016

21/52/2016

Brzuch jest tematem przewodnim w tym tygodniu i na nim też się bardziej skoncentrujemy :) Pamiętajmy, że silne mięśnie brzucha = zdrowy kręgosłup i jest to jeden z głównych powodów dla których powinniśmy wykonywać przynajmniej jedną asanę brzuszną dziennie. A teraz zaczynamy tak:

1.Pies z głową w dół - 2 min
2. Pies głową w dól - prawa noga w górze i lewa ręka i zmiana stron 2 x 30 sekund

3.Stanie na rękach - 2 razy z prawej i lewej nogi
4. Urdhva prasarita padasana - 3 minuty minimum
8.SAVASANA

Jeśli w Vasisthasanie nie możesz złapać się za duży palec u nogi i jej wyprostować, to zostań proszę ze zgiętym kolanem skręcając mięśnie brzucha w stronę sufitu. Tam gdzie nie podaję czasów to sugeruję abyście słuchali swojego ciała. Dla jednych Paripurna Navasana 30 sekund będzie zabójcza i zniechęcająca, inni podejdą do niej z akceptacją. Dlatego od momentu pierwszego "nie mogę już dłużej wytrzymać" zostań tam na jeszcze przynajmniej 3 oddechy ;) i w ten sposób sama ustal sobie swój własny czas.
Dużo spokoju i wyciszenia na ten długi weekend Wam życzę
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ: „Jeśli robisz te same rzeczy co zawsze robiłaś, będziesz tą samą osobą, którą zawsze byłaś”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz