wtorek, 19 kwietnia 2016

16/52/2016

Asany, metodyka wejścia do pozycji i wyjścia, oddychanie, praca,  to wszystko jest niezmienne lub sporadycznie ulega lekkiej modyfikacji na ścieżce jogi. Za to nasze ciało podlega nieustannym przemianom z uwagi na nasz wiek, upływ czasu, otoczenie, stres, pracę i wiele innych uwarunkowań. Prawda jest taka, że albo robimy postęp powolutku, we własnym tempie i zakresie albo się zatrzymujemy i następuje lekki regres. Dzisiejszą sekwencję zamieściłam rok temu, więc jeśli już dłużej praktykujesz jogę będziesz w stanie ocenić jak teraz  się czujesz przy tych asanach i czy coś się zmieniło? Zadaj też sobie pytanie czy praktykując te wygięcia możesz się rozluźnić, tak wewnętrznie oczywiście :) Czy nadal są dla Ciebie takie trudne czy wręcz przeciwnie w końcu je polubiłaś? Czy 3 Mostki z rzędu są już dla Ciebie na porządku dziennym czy jeszcze walczysz? Odpowiadając sobie szczerze, będziesz wiedziała gdzie jesteś i w którym idziesz kierunku. Ja wierzę, że zawsze w dobrym ;)


2.URDHVA MUKHA SVANASANA - 1 min lub 2 razy po 30 sekund - 2 razy
3.GOMUKHASANA - 1min na stronę - 2 razy
4.ŚALABHASANA - 2 razy po 30 sek
6.WIELBŁĄD - 2 razy po 30 sek ( lub dłużej ;)
7.MOSTEK - 3 razy maksymalne czasy
8.ŚAVASANA WARIANT - nawet 5-7 min

Po mostkach przyciągnij kolana do klatki piersiowej i zostań tak ok 30 sekund. 
Miłego tygodnia.
MOTTO NA DZIŚ: „Jeśli nie znasz drogi do celu to ją wybuduj”
Miss Joga

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza