środa, 13 stycznia 2016

UTTANASANA

Często mnie pytacie co robić, aby rozciągnąć tyły nóg. Well, w tym tygodniu na pewno rekomendowałabym UTTANASANE. Oczywiście Pies z głową w dół jest kultowy i jest to jedna z najważniejszych asan w jodze, natomiast jeżeli zaczynamy swoją przygodę na macie, to często w tej  pozycji ciężar ciała zostaje na rękach. Dlatego też UTTANASANA ( nie musi być pełna, może być z dłońmi na podłodze lub na kostkach) wydaje się być optymalnym rozwiązaniem, gdyż otwiera nam ona porządnie tyły nóg, uelastycznia je a jednocześnie nie obciąża barków. Jeżeli czujesz w niej dolne plecy to znaczy, że musisz położyć ręce wyżej (np. na krześle) i pracuj nad maksymalnym wyprostowaniem kręgosłupa oraz wydłużaniem przodu tułowia. Ja zawsze robię tą pozycję z rana jak tylko się obudzę i powiem Wam, że całkiem miło się po niej czuję ;)
Pozdrawiam serdecznie
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ:„Musisz podchodzić do granic swych możliwości raz, za razem. Tylko tak możesz nauczyć się je przekraczać”

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza