czwartek, 17 grudnia 2015

EKA PADA BEKASANA

Wczoraj prowadziłam zajęcia na których robiliśmy mostki. Często pytam uczniów „Co czujecie?”, gdyż od zewnątrz mogę skorygować asane bez problemu, natomiast od wewnątrz zadanie należy już do Was. Wiele osób mówiło, że czuje miejsce pod kolanami lub uda. Jest to całkiem oczywiste, ponieważ mięsień czworo-głowy właśnie tam mam przyczepy, wiec im mniej jest rozciągnięty, tym bardziej go czujemy. Co wtedy?  Wtedy mamy jak zawsze dwie opcje: albo nie robimy nic, bo nie mamy czasu, albo chcemy zmienić ten stan rzeczy i wygospodarować w ciągu dnia ok 4 minut, aby uelastycznić nasze uda. Polecam wariant Eka pada bekasany w którym jeśli położysz się na brzuchu, (nogi razem proste) skierujesz górne pośladki do dolnych i zbliżysz pięte do zewnętrznego pośladka a następnie podeprzesz się na przedramieniu unosząc klatkę piersiową, to poczujesz ogień w udzie, ale taki pozytywny :) Zrób to po minucie 2 razy na każdą stronę, np w przerwie reklamowej filmu który dzisiaj masz zamiar obejrzeć. Przy regularnej praktyce efekty przyjdą same i to już niedługo…
Słonecznego czwartku
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ: „Nie pozwól nikomu aby gasił Twój blask tylko dlatego, że razi go w oczy”

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza