sobota, 26 grudnia 2015

AWOKADO


A dzisiaj na blogu koktail z cyklu zdrowe jedzonko :) Banalnie prosty, szybki i syty przepis na śniadanie bez chleba, ale za to z dużą dawką energii :) Głównym bohaterem będzie Awokado (zawiera dużo potasu, który reguluje ciśnienie krwi, czuwa nad prawidłową pracą serca, a także wpływa korzystnie na układ nerwowy. Owoc ten zawiera sporo witamin C, E i A – silnych przeciwutleniaczy, które mają działanie przeciwnowotworowe, a także witamin z grupy B, wśród nich szczególnie cenny jest kwas foliowy, który zapobiega wadom rozwojowym płodu. Awokado dzięki zawartości kwasu oleinowego obniża poziom cholesterolu, a także jest dobre na oczy, ponieważ  jest w nim bowiem luteina i zeaksantyna)
Mamy 2 opcje:
1. 1 dojrzałe awokado, szklanka mleka (może być sojowe, bez laktozy lub takie jak lubisz) i 1 łyżka miodu
2. 3 awokado, 300 ml mleka, 3 obrane i zamrożone wcześniej banany, jeśli masz to szczypta nasion Chia do posypania na wierzch - to już przepis dla całej rodziny łącznie będzie ok 1 litr koktajlu :)
Całość w obydwu przypadkach porządnie zmiksować w blenderze na gęstą masę i od razu wypić, ponieważ szybko brązowieje. Nasz organizm będzie miał niezbędne witaminy a my poczujemy się lekko i przyjemnie. Szczerze polecam, bo naprawdę pyszne :)
Słonecznej soboty
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ: „Nie to, co jest pod choinką, jest najważniejsze, a to kto jest wokół niej”MOTTO NA DZIŚ

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza