środa, 16 września 2015

SYRENA

Mermaid Pose jest asaną zaawansowaną, która bardzo dobrze przygotuje nasze ciało do pozycji Gołębia. Ułożenie w niej rozciąga mięsień czworo-głowy uda, otwiera biodra, pachwiny, wzmacnia mięśnie pleców, klatki piersiowej i ramion. Bardzo proszę podejść do niej z nutką ostrożności to znaczy, wykonywać ją po rozgrzaniu ciała, a zwłaszcza rozciągnięciu ud, otwarciu bioder i kilku wygięciach, w przeciwnym razie bardzo łatwo można złapać kontuzję, a tego przecież nie chcemy?

Ustaw nogi jak do pozycji IGUANY  prawa z przodu, biodra na jednym poziomie. Goleń tylnej nogi oprzyj pionowo o ścianę i wyprostuj plecy (dla ułatwienia ułóż kostki po bokach bioder i przez chwilę wyciągaj kręgosłup do sufitu, aby przyzwyczaić ciało do pracy). Z kolejnym wdechem włóż tylną stopę w środek lewego łokcia, jeżeli nie sięgasz użyj paska zakładając pętlę na stopę i łokieć. Połącz dłonie, po kilku oddechach podnieś obydwie ręce do góry i przesuń do tyłu tak, aby tył głowy swobodnie oparł się o Twoje przedramię. Oddychaj, po 5 oddechach, rozpleć dłonie i powtórz wszystko na drugą stronę. Pamiętaj o kierowaniu kości ogonowej w dół, biodra w przód, broda do góry. Jeśli czujesz, że Twoje prawe biodro odrywa się od maty, to umieść kostkę lub złożony koc pod prawym udem dla stabilności i ochrony stawów. Nogi dobrze rozciągniesz w SUPTA VIRASANIE. Na koniec odpocznij w PSIE Z GŁOWĄ W DÓŁ.
Enjoy :)
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ:„Kto by tam wiedział, że czas leci, gdyby nie lustro i dzieci”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz