piątek, 4 września 2015

HAPPY FRIDAY


Dostaję wiele zapytań dotyczących UTTHITA HASTA PADANGUSTHASANY II pt. „co robić, kiedy stoimy bez podparcia i noga nie chce się wyprostować? Czy użyć paska czy złapać się za paluch ze zgiętym kolanem” Klasyczna pozycja jest z nogą wyprostowaną do boku, więc na pewno użyłabym pomocy. Jeśli jednak Twoja stopa jest poniżej biodra nawet z paskiem i za Chiny nie chce pójść wyżej, to zegnij nogę w kolanie, podnieś ją maksymalnie wysoko i trzymaj pion, oddychaj. Niech ciało przyzwyczaja się do tego ustawienia.

Dlatego właśnie ostatnio sugerowałam Wam rozciąganie nóg po 2 min na stronę, ponieważ to przede wszystkim na tyłach kolan najczęściej pojawia się napięcie, które przeszkadza nam w osiągnięciu harmonii wykonując tą asanę. A prawda jest taka, że jeżeli przez ostatnie 5 dni ćwiczyłaś naprawdę sumiennie zadanie z wtorku, to jestem pewna, że nie będziesz miała większego problemu, aby zrobić tą asanę po 1 minucie na stronę. Możesz użyć oczywiście paska do pomocy, możesz szukać balansu, przewracać się i śmiać, ale nie możesz zrezygnować ;) Aha, i nie patrz w dół, tam nic nie ma! Patrz zawsze daleko przed siebie...
Miłego weekendu
Miss Joga
Zdjęcie: Justyna Pyda, miejsce: Santa Marinella i Asy, które jak zwykle walczą dzielnie :)
MOTTO NA DZIŚ:„Jeżeli nie my, to kto? Jeśli nie teraz, to kiedy?”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz