wtorek, 1 września 2015

7 DNI


No więc szłam sobie ulicą i zobaczyłam piękną fasadę budynku. Jako, że zaczęliśmy tydzień pozycji stojących (TA-DA ;) to Utthita hasta Padangustasana II mieści się zdecydowanie w dzisiejszym temacie. Polecam ją robić jak najczęściej i to wszędzie gdzie się tylko da, ponieważ bardzo dobrze rozciąga ścięgna podkolanowe i uelastycznia nasze nogi. Wiem, że fantazję macie nieziemsko-ułańską i już niejednokrotnie udowodniliście, że jogin jak chce to potrafi :) Dlatego zapraszam Was do podjęcia prostego jak na Wasze możliwości wyzwanka, aby przez najbliższe 7 dni praktykować dzisiejszą asanę, codziennie po 2 minuty na każdą stronę. Gdziekolwiek będziecie: w samolocie, na lotnisku, w górach, absolutely everywhere! Jak chcecie, możecie udokumentować na zdjęciach Wasze pozycje a ja z przyjemnością umieszczę je na blogu po to, aby jeszcze bardziej zmotywować i zainspirować innych do pracy. To co, dzisiaj zaczynamy, Si or no?
Rozciągniętych nóg
Miss Joga
Ps. Mogą pojawić się zakwasy na drugi dzień, ale przecież nie będziemy się nimi przejmować, oby tylko takie problemy nas spotykały ;)
MOTTO NA DZIŚ: „A kiedy ulepszysz teraźniejszość, wszystko to, co nastąpi po niej, również stanie się lepsze.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz