poniedziałek, 24 sierpnia 2015

33/52

Chciałabym, abyśmy w tym tygodniu popracowali troszkę intensywniej, niż ostatnio :) Dlatego dzisiejszy zestaw będzie obfitował w asany w których poczujemy mięśnie brzucha, wzmocnimy nadgarstki, ręcę, ramiona, barki a na koniec wyciszymy się w świecy i Savasanie. Osoby, które praktykują z blogiem Miss Joga od niedawna, uprzejmie proszę, aby przed wejściem do pozycji odświeżyły sobie wcześniej komendy dotyczące danej asany. Lepiej wiedzieć o tym co za chwilę zrobimy ciut za dużo, niż za mało ;)
2.STANIE NA RĘKACH 2 razy na dwie nogi
3.VASISTHASANA PEŁNA lub VASISTHASANA WARIANT maksymalne czasy na 2 strony
4.TOLASANA 2 razy
5.WYZWANIE 2 razy na 2 strony
6.PADMASANA 2 razy na 2 strony (jeśli nie robisz całej to LOTOS PRZYGOTOWANIE)
7.SALAMBA SARVANGASANA min 5 a najchętniej 10 min
Miłego tygodnia
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ:"Bądź wdzięczna za trudnych ludzi, których poznałaś w swoim życiu. Pokazali Ci oni, kim na pewno być nie chcesz”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz