piątek, 24 lipca 2015

OPEN SHOULDERS


Upały, upałami, ale jogę ćwiczyć warto zawsze i wszędzie ;) Jeśli masz problem z barkami, to dzisiejszy wariant jest bardzo dobry aby je otworzyć i uelastycznić. Przygotowuje on ciało do wygięć, nie jest trudny ani męczący a działanie poczujesz już od pierwszej sekundy :) Po prostu: klęknij na ziemi, pośladki ustaw pionowo nad kolanami, wyciągnij ręce jak najdalej do przodu a klatkę piersiową i pachy zbliż jak najbliżej do podłoża, UDDIYANA BANDHAOddychasz, 1 minuta. Zdjęcie celowo pokazałam bokiem, aby zwrócić uwagę na ułożenie pozycji, czyli zachowanie kąta prostego między łydką a udem i wydłużenie całego kręgosłupa. Jest to opcja dla osób, które mają sztywny górny odcinek piersiowy, tendencje do zaokrąglania pleców i brak sympatii do mostków  i wielbłądów ( mam na myśli asany oczywiście ;)
Życzę wam aktywnego weekendu fizycznie i spokojnego psychicznie 
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ: „Każda lekcja uczy a przez to wzbogaca”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz