poniedziałek, 22 czerwca 2015

25/52

Otwórzmy w tym tygodniu biodra. Dzisiejsze asany plus przygotowanie  pomogą nam uelastycznić nasze ścięgna i mięśnie nóg oraz przybliżą nas do różnych innych wyzwań jakie szykuję dla Was w przyszłości ;) Jest taki żart między nauczycielami jogi, że jak rozmawiamy z nowo poznanymi osobami, które dowiadują się czym zajmujemy się na co dzień, to najczęściej słyszymy 3 pytania: „Czy robisz lotos? Stoisz na głowie? Czy byłaś w Indiach?” Tak słuchamy tego z lekkim rozbawieniem, ponieważ przynajmniej w mojej ocenie nie są to weryfikatory, które określają (dobrego) nauczyciela jogi. A piszę o tym teraz, ponieważ pozycja Padamasany (lotosu) jest asaną kultową w jodze. To tak jak The Beatles w muzyce czy Leonardo da Vinci w sztuce. Każdy chce ją zrobić, ale nie każdy może tak od razu. 

  1. PIES Z GŁOWĄ W DÓŁ
  2. STANIE NA RĘKACH
  3. OTWARCIE BIODER
  4. DANDASANA
  5. LOTOS PRZYGOTOWANIE
  6. PADMASANA
  7. SALAMBA SARVANGASANA
  8. SAVASANA
Jeżeli bez problemu siedzisz w lotosie to zostań w każdym wariancie po 1 minucie na stronę. Jeżeli oczy powiększają Ci się nienaturalnie w padmasanie ;) to wchodź wtedy do tej pozycji na 2-3 sekundy i zmieniaj stronę. Zrób tak po 5 razy na każdą nogę a naoliwisz sobie stawy, przyzwyczaisz ciało do pozycji i nie odczujesz bólu, który mógłby się pojawić. 
Życzę Wam wspaniałego i radosnego tygodnia
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ: „Wszystko co sobie wyobrazisz jest realne”

    Brak komentarzy:

    Publikowanie komentarza