czwartek, 5 lutego 2015

PIES NIE PIES

Pies z głową w dół jest jedną z najbardziej podstawowych pozycji w jodze. Jest to jedna z pierwszych asan których się uczysz, w której się męczysz jeśli Twoje nogi nie pracują wystarczająco i w końcu ta, w której odpoczywasz jeżeli miałaś już przyjemność poznać różne inne asany;) Zakładam, że znasz już tą pozycję, sprawdź zatem jak „porządny jest Twój pies”. Spróbuj dzisiaj innego wariantu, gdzie praca nóg pozostaje całkowicie bez zmian. Jedyną modyfikacją jest złapanie się lewą ręką za zewnętrzną prawą kostkę i skręcenie tułowia w prawą stronę. Pchaj nogi mocno w tył, pośladki do góry, odpychaj się od dłoni na macie wydłużając jednocześnie kręgosłup i pogłębiaj skręt z każdym wydechem, plecy proste, oddychaj. Następnie powtórz wszystko na drugą stronę. Myślę, że 30 sekund to minimum z minimum, a 1 minuta na stronę mile widziana. Odpoczynek w Adho mukha svanasana. Na koniec możesz podnieść kąciki ust do góry. Serdeczności. 
Miss Joga

MOTTO NA DZIŚ: „Świeć, jakby cały Wszechświat był Twój”

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz