poniedziałek, 16 lutego 2015

7/52

Gotowi? To zaczynamy. W tym tygodniu wygięcia, które dadzą nam naprawdę duży zastrzyk energii:) Osoby, które będą praktykowały z rana - dajcie sobie czas. Jak się budzimy ciało jest zastałe i zanim się otworzy i porozciąga to chwila minie. Dlatego nie spieszcie się, powoli, nic na siłę.

1. PIES Z GŁOWĄ W DÓŁ - 2 min a następnie zrób  go razem z  URDHVA MUKHA SVANASANA  naprzemiennie 5 razy każdą
2. przygotowanie do wygięć - po minucie na stronę
3. PARYANKASANA -2 min
4. CHATUSPADASANA - 2 razy po minucie lub 4 razy 30 sekund
5. WIELBŁĄD - 2 razy minimum po 30 sek
6. MOSTEK - well.. początkujący 3 wejścia maksymalne czasy, osoby praktykujące 6 wejść min po 10 sekund
7. SALAMBA SARVANGASANA  - 5-7 min
8. SAVASANA - minimum 5 min

Bardzo proszę, abyście byli świadomi swojego ciała. Jak czujemy w wygieciach lędźwie to warto skorygować kość ogonową i otwarcie w klatce piersiowej, czyli łopatki do siebie i do kręgosłupa. W przerwach możesz zrobić adho mukha virasane ( klęczysz, pośladki na piętach a ręce na podłodze, głowa między ramionami, tulów równoległy do podłogi). Nie zapomnij oddychać, twarz miękka.
Miłego dnia
Miss Joga
MOTTO NA DZIŚ: "Mówią, że Miłość to najlepsza inwestycja, im więcej dajesz, tym więcej dostajesz w zamian”

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza