wtorek, 30 grudnia 2014

PORANEK DLA GRUPY C

Wtorek to idealny dzień na joge dla Pań w ciąży:) Dzisiaj kilka asan, które można praktykować jak  ma się mało czasu a dużo chęci:) Nie jest to pełna sekwencja, ale ja jestem zdania, że lepiej w domu jest zrobić cokolwiek, niż nic. Zanim zaczniesz praktykę, przeczytaj i przypomnij sobie dokładnie wszystkie komendy do pozycji. Nie spiesz się, bądź uważna w tym co robisz, a przede wszystkim nie zapomnij o oddychaniu.
  1. Supta baddha konasana - 4-5 minut
  2. Uttanasana na kostkach - 1 min 
  3. Bharadvajasana na krześle - po minucie na stronę 
  4. Utthita trikonasana- po minucie na stronę 
  5. Utthita hasta padangusthasana II - po minucie na stronę 
  6. Savasana - pozycja martwego ciała, 5 minut byłoby optymalnie

Savasane możecie zrobić leżąc na prawym boku, kolana zgięte, koc lub kostka między nogami, na prawym ramieniu prawa skroń i prawy policzek. Wyjście - połóż lewą dłoń przed sobą na macie i przenieś na nią cały ciężar ciała, podnieś się powoli do góry, głowa na końcu. Jeśli dawno nie ćwiczyłaś to zamiast minuty lepiej zrobić pozycję 2 razy po 30 sekund na stronę.
Zwracaj uwagę na to jak się czujesz, nie forsuj się i oddychaj nosem, nie zaciskaj ust, twarz miękka. 
Pozdrawiam serdecznie
Miss Joga

MOTTO NA DZIŚ: „Jeżeli chcesz uniknąć krytyki: nic nie mów, nic nie rób, bądź nikim”

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz