piątek, 26 grudnia 2014

JOGA W CIĄŻY - ASANA NR 6

Uttanasana jest to pozycja, która rozciągnie Wam bardzo dobrze tyły nóg. Będąc w ciąży obowiązkowo robimy ją na wysokich  kostkach, nawet krześle, ale nigdy nie  z dłońmi na ziemi.
  1. Stań w Tadasanie i podnieś wysoko ręce go góry, zrotuj ramiona do wewnątrz i wydłużając boki ciała pochyl się do przodu
  2. połóż dłonie na kostkach (drewnianych;), kostki, ręce i barki są w jednej lini prostopadłe do ziemi
  3. pośladki są nad piętami, rzepki podniesione, nogi proste cały czas
  4. wydłużaj boki ciała w przód, plecy równoległe do maty, broda do przodu, patrz przed siebie nie w dół
  5. oddychaj, z wdechem powoli podnieś się do góry i wróć do Tadasany

Jeśli regulanie praktykujesz joge to pozostań w pozycji 2 minuty, jeśli niekoniecznie to zrób 2 razy po minucie z przerwą w Tadasanie. Przypominam, że w pozycji Góry w ciąży nogi są zawsze na szerokość bioder. Myślę, że na podstawie tego co już tu mamy na blogu, niedługo zamieszczę jakąś krótką sekwencję na prośbę Pań, które chciałyby  jeszcze dodatkowo poćwiczyć w domu:) Serdeczności.

Podziękowania dla Pan, które zgodziły się na udział w zdjęciach:)
Wnętrze: Jupiter Sport

MOTTO NA DZIŚ: „Rób zawsze to co słuszne, nie to co łatwe”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz