sobota, 29 listopada 2014

ODWAŻ SIĘ


Chodzisz na joge, regularnie robisz Adho mukha vrksasane i co dalej? Możesz nadal praktykować tą pozycję przy ścianie co jest dobre, a możesz spróbować też czegoś więcej. Dzisiejszy wariant w parach jest przeznaczony dla osób, które stoją na rękach przy ścianie przynajmniej minutę, a także bez problemu robią wariant 3 stóp od ściany. Potrzebujesz do niego jeszcze dwie osoby które nie tylko będą Cię asekurować jak stajesz na rękach sama, ale również będą udzielać Ci wskazówek dotyczących pionu. Byłoby idealnie gdyby one również ćwiczyły joge. Kiedy stoimy do góry nogami, nasza percepcja jest lekko zaburzona, więc jeżeli nam ktoś powie przesuń się do przodu, to szczerze pisząc nie bardzo wiemy gdzie go mamy. Dlatego komendy powinny być krótkie i czytelne, np: golenie w stronę drzwi o 2 cm, przenieś przedramiona bardziej w stronę lustra itp. Z jednej strony ważne jest, żeby osoba która w końcu stoi tak naprawdę sama mogła poczuć to wyciąganie całego ciała do sufitu a z drugiej żeby czuła się bardzo bezpiecznie. 
Wejście jest bardzo proste: dwie osoby stojące splatają przedramiona, trzecia osoba staje na rękach opierając się nogami o ich ręce, następnie łapiecie się za wolne ramiona tworząc elipsę w której jest nasz „gwóźdź programu”;) Wyjście standardowo jedną a potem drugą nogą. Tylko tyle:)

Wnętrze: Jupiter Sport

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz