piątek, 14 listopada 2014

MOCNY BRZUCH

Nie jest to typowa asana, ale jeżeli chcesz wzmocnić mięśnie głębokie brzucha to ta pozycja jest wtedy optymalna. Jest ona też dobrym przygotowaniem do Caturangi, ponieważ pomijając ustawienie rąk, reszta ciała pracuje identycznie jak w asanie.
  • połóż się na brzuchu, dłonie równoległe do siebie na wysokości twarzy
  • podwiń palce u nóg, wyprostuj nogi, podnieś rzepki i zawiń kość ogonową do środka
  • podnieś całe ciało do góry, napnij mięśnie brzucha, przedramiona są równoległe do siebie, broda do przodu
  • oddychaj, po 30 sekundach odpocznij i zrób jeszcze raz:)
Najlepiej jeżeli możesz przynajmniej na początku robić tą pozycję przy lustrze. Wtedy łatwiej jest samemu się skorygować i pilnować czy pośladki nie idą za bardzo do góry lub w dół. Jeśli czujesz mięśnie brzucha to dobrze, nawet ich drżenie. Podobno jest to „strach tkanki tłuszczowej przed spaleniem”. Poćwicz trochę, ponieważ mocny brzuch przyda nam się do kolejnego "wyzwania". Have fun:)

Zdjęcie: Jakub Wańczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz